Khamis, 6 November 2008

salam smua...lamenye bcuti...ape kes tbaru....tkde pe..mlas mkin btmbah adelh...huk!Huk!HUk!tp beres gak kje...cuma ade certain2 lg yg tk siap...nk tau...kwn kt ofis sye dh msk wad nk salin...bru nk msk 7bln sbnarnye tp dh skit2,,tk taulh cmne..sian diakn,,,tp dia mmg nmpk lemah je sjak ngandung,,,(sbnarnye wkt tk ngandung pun mmg nmpk cm lemah)heeeee...jhatnye mulut...tkde..dia mmg cm sopan santun g2,,,tkdelh spesis sye yg kureng santun nie,,,sopan ade tau...haaa!haaa...

p/s>>>>>wat kwn sye syuhana sjafiii...."sory wei...aku tpksalh eeeee kn diri aku nie sbb aku rmai kwn yg ala2 eeee...nnt klu aku kuaq slang kita ...confirm depa tk pham...tp jgn rsau...aku ttp tk lupa daratan punyalah..."1 lg...mungkin ang lupa kut...aku bkn kata tk mau ngandung lg...aku kta tk mau pntang dgn tok aku lg...byk songehkn...diakn dr tk btauliah,,,,tkknlh ang tk knai,,,,tk pham tok aku 2....

1 ulasan:

aNnA_jaN berkata...

version len kot ms ang marah doluuuuu...hiks...